COMENZI

Care este timpul estimat de livrare?

Timpul de livrare estimat este de 1-2 zile lucrătoare

Cum îmi pot urmări comanda?

Puteți urmări comanda făcând click aici

Pot anula comanda?

Din păcate, nu este posibilă anularea unei comenzi, deoarece încercăm să o procesăm și să o expediem cât mai repede posibil. Dacă nu mai aveți nevoie de un articol comandat, vă rugăm să inițiați un retur contactând serviciul clienți. Echipa noastră vă va ghida prin procedură și va organiza rambursarea.

Doresc sa schimb datele de contact / adresa de livrare

Vă puteți schimba datele de contact/adresa de livrare din zona Contul meu, dar acest lucru nu va schimba adresa de expediere și detaliile de contact pentru livrarea comenzii.
 
După ce vă conectați la contul dvs. de client, vă puteți modifica datele personale în zona „Profil” și puteți schimba adresa în zona „Agendă”.

Doresc să schimb data de livrare a comenzii mele?

Din păcate, acest lucru nu este posibil

Dacă ați creat un cont Brother Online la store.brother.xx , puteți vedea informații despre comenzile dvs. în contul dvs. de client.


RETURURI ȘI RAMBURSĂRI

What is the return policy?

If an item is still in its original condition, we accept returns for free, subject to the policy below, which includes the policy about fair use. If you return an item requesting a refund within 28 days of the item being delivered to you, we'll give you a full refund by way of the original payment method. All items are inspected on return. In order to receive a full refund, all items must be returned to us in a resalable condition in their original packaging.

For consumables such as Ink Cartridges, Toner Cartridges or Tapes please re-pack them in an outer carton to prevent damage to the original packaging. Do not put any returns or packaging labels directly onto the cartridge box. We only accept items purchased from our website, we cannot accept items purchased from Channel Partners. Please return directly to them subject to their Terms and Conditions.

We don't accept returns for unwanted items after the relevant returns period as stated above. If you've received an item which is incorrect or faulty, please contact us (see how do I return my product below) explaining the reason for the return and our Agents will help to resolve this.

How do I return my Product?

Please contact our Customer Agents using our Live Chat Service or by phone. Our Agent will check a few things with you and issue an RMA Number (Returns Authorisation Number) and explain to you what’s needed to get the goods back to us, either by collection or using one of our carrier’s convenient drop off services.

What is the refund policy?

As soon as the return has been received and checked by us, the purchase amount will be refunded to you. We aim to refund you within 14 days of having received the returned item(s).

Care este politica de returnare?

Dacă un articol este încă în starea sa inițială, acceptăm returnări gratuite, sub rezerva politicii de mai jos, care include politica privind utilizarea loială. Dacă returnați un articol solicitând o rambursare în termen de 28 de zile de la livrarea articolului, vă vom oferi o rambursare completă prin metoda de plată inițială. Toate articolele sunt inspectate la retur. Pentru a primi o rambursare completă, toate articolele trebuie să ne fie returnate într-o stare de revânzare în ambalajul lor original.

Pentru consumabile, cum ar fi cartușe de cerneală, cartușe de toner sau benzi, vă rugăm să le reambalați într-o cutie exterioară pentru a preveni deteriorarea ambalajului original. Nu puneți niciun retur sau etichetă de ambalare direct pe cutia cartuşelor. Acceptăm numai articole achiziționate de pe site-ul nostru web, nu putem accepta articole achiziționate de la partenerii de canal. Vă rugăm să reveniți direct la ei sub rezerva Termenilor și condițiilor acestora.

Nu acceptăm retururi pentru articole nedorite după perioada de returnare relevantă, așa cum este menționat mai sus. Dacă ați primit un articol care este incorect sau defect, vă rugăm să ne contactați (vezi mai jos cum îmi returnez produsul) explicând motivul returnării, iar agenții noștri vă vor ajuta să rezolvăm acest lucru.

Cum returnez produsul?

Vă rugăm să contactați agenții noștri folosind serviciul nostru de chat live sau prin telefon. Agentul nostru va verifica câteva lucruri cu dvs. și va emite un număr RMA (Număr de autorizare pentru returnare) și vă va explica ce este necesar pentru a ne returna mărfurile, fie prin colectare, fie prin utilizarea unuia dintre serviciile de predare convenabile ale transportatorului nostru.

Ce este politica de rambursare?

De îndată ce returul a fost primit și verificat de noi, suma achiziționată vă va fi rambursată. Ne propunem să vă rambursăm în termen de 14 zile de la primirea articolului (articolelor) returnat.

 

SETĂRILE CONTULUI

Cum primesc factura pentru comanda mea?

Factura dvs. va fi partajată prin e-mail de acceptare post-comandă și puteți vedea, de asemenea, factura în contul dvs.

Cum îmi pot schimba e-mailul/informațiile de conectare?

Vă puteți schimba adresa de e-mail în orice moment, conectându-vă la contul dvs. de client.

Cum îmi schimb detaliile/informațiile despre adresă?

Puteți modifica datele de adresă în contul dvs. de client.

 


LIVRARE ȘI COLECTARE

Lipsesc articole din comanda mea?

Dacă există o problemă cu comanda dumneavoastră, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți.
Comanda mea a sosit, dar este articolul/produsul greșit?

Dacă există o problemă cu comanda dumneavoastră, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți.
Comanda se afișează ca fiind livrată, dar nu am primit-o?

Dacă există o problemă cu comanda dumneavoastră, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți.